Op woensdag 26 augustus zal de plaquette aan arboretum Oudenbosch worden uitgereikt. Dit zal plaatsvinden in het arboretum zelf en NDV leden zijn welkom om deze heugelijke gebeurtenis bij te wonen.
Programma (onder voorbehoud)
15.00 uur Inloop met koffie, thee
15.30 uur Officiële gedeelte met speech en uitreiking
Aansluitend is er nog de mogelijkheid om een rondleiding te krijgen
17.00 uur Einde van het programma
Het arboretum is goed bereikbaar met het OV, het station is op loopafstand van het arboretum.
Wilt u de happening bijwonen? Dat kan, maar wel (ivm de catering) even opgeven via de website.
